مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 17:322022-02-25سياسي

لازمه ی به نتیجه رسیدن کار فرهنگی مطالعه ی کافی و دقیق است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، طاهر علیمحمدی سرپرست دانشگاه ایلام در نشست شورای معاونان فرهنگی دانشگاه های منطقه 5 کشور که با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم در ایلام برگزار شد، - سرپرست دانشگاه ایلام گفت: برای به نتیجه رسیدن کار فرهنگی باید مطالعه کافی و دقیق داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، طاهر علیمحمدی سرپرست دانشگاه ایلام در نشست شورای معاونان فرهنگی دانشگاه های منطقه 5 کشور که با حضور معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم در ایلام برگزار شد، اظهار کرد: کار فرهنگی به لحاظ موقعیت و ابزاری که دارد حقیقتا یکی از سخت ترین کار ها است و نسبت به فعالیت های دیگر در حوزه آموزش و پژوهش برای دوستانی که در دولت جدید فعالیت می کنند به مراتب سخت تر است.

وی در خصوص برخی از سختی های کار فرهنگی گفت: کار فرهنگی نیاز به شناخت دارد یعنی اگر بخواهیم نتیجه لازم را بگیریم باید شناخت و معرفت کافی را داشته باشیم و باید ضرورت و اهمیت آن کار فرهنگی مشخص شود.

سرپرست دانشگاه ایلام با بیان اینکه برای کاری که قرار است انجام بگیرد باید آسیب ها و موانعی که در آن کار وجود دارد به درستی شناخته شود و بعد به سوی مقصد حرکت کنیم، تصریح کرد: شناخت محیط کار و مخاطب در محیط کار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه ی به نتیجه رسیدن کار فرهنگی مطالعه ی کافی و دقیق است

لازمه ی به نتیجه رسیدن کار فرهنگی مطالعه ی کافی و دقیق است