مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:272022-02-25سياسي

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در اردبیل برگزار شد


یادواره شهدای عملیات های خیبر و بدر و تیپ 37 شمالغرب و مدافعان حرم استان اردبیل برگزار شد.

- در این مراسم فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفتمان شهدا را گفتمان مقاومت و ایستادگی در برابر مستکبران و مجاهدت در راه ارزش های دینی و اسلامی توصیف کرد.

سردار غلامحسین محمدی اصل اظهار کرد: شهدا برای همیشه گنجینه معرفتی برای ما به یادگار گذاشته اند تا راه حق و حقیقت را به درستی طی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز با گذشت 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ما به راه نورانی شهدا بیش از گذشته نیاز داریم تا به دور از انحراف بتونیم به تداوم این نهضت ارزشی و الهی کمک کنیم.

فرمانده سپاه اردبیل افزود: در مقطع کنونی دشمن با هجمه های مختلف قصد بر هم زدن راه و رسم مقاومت امت اسلامی و رزمندگان اسلام را در ذهن می پروراند و قطعا هیچ وقت به این خواسته نامشروع خود دست نمی یابد.

محمدی اصل یاد و خاطره سیدالشهدای عملیات بدر شهید باکری و شهدای والامقام این عملیات غرورآفرین را گرامی داشت و بیان کرد: در عملیات بدر و خیبر رزمندگان لشگر عاشورا افتخاری ماندگار خلق کردند تا زمینه ناکامی دشمنان در 8 سال دفاع مقدس شکل گیرد.

وی مجاهدت 40 شهید 13 ساله استان اردبیل را در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد و تصریح کرد: تابستان سال آینده کنگره ملی سرداران و 3400 شهید استان اردبیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در اردبیل برگزار شد