مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-25فناوري

قانون جدید انگلیس برای محافظت از کاربران در برابر ترول های ناشناس


در انگلیس قانون جدیدی برای مقابله با ترول های ناشناس ارائه شده و کاربران شبکه های اجتماعی می توانند در پلتفرم هایی مانند توییتر هرگونه ارتباط با حساب های کاربری احراز هویت نشده را قطع کنند.

- به نقل از گاردین، طبق این پیشنهاد، سرویس های اجتماعی محبوب مانند توییتر، فیس بوک و اینستاگرام ملزم خواهند بود گزینه ای خاص برای دریافت یا عدم دریافت پیام، پاسخ به پیام و تماشای محتوای فرد از سوی کاربران ناشناس یا تایید نشده را فراهم کنند.

همچنین طبق این قانون پیشنهادی، کاربران تایید شده می توانند حساب های کاربری تایید نشده یا ناشناس را مسدود کنند تا نتوانند محتوای آنها را تماشا کنند.

این بدان معنا است که اگر کاربری، افراد و سازمان های تایید نشده (که تیک آبی از اینستاگرام و توییتر دریافت نکرده اند) را بلاک کرد، این گروه از حساب های کاربری نمی توانند با فرد مذکور ارتباط برقرار کنند یا محتوای وی را به تماشا کنند.

وزارت فرهنگ، رسانه و ورزش انگلیس اعلام کرد پلتفرم های اجتماعی چند گزینه برای تایید کاربران اجرا می کنند از جمله استفاده از مدارک شناسایی که توسط دولت صادر می کنند مانند پاسپورت، یا از احراز هویت دو عاملی استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون جدید انگلیس برای محافظت از کاربران در برابر ترول های ناشناس

قانون جدید انگلیس برای محافظت از کاربران در برابر ترول های ناشناس