مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-25سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: رفع بیکاری جوانان به عنوان یک اولویت دنبال شود


یکی از اقدامات مهمی که باید در کشور جدی گرفته شود، بهادادن به جوانان است که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند و در این راستا نخست باید مشکل بیکاری جوانان و معیشت مردم رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه های امروز نماز جمعه قم در مصلی قدس، با بیان اینکه رعایت تقوی ممکن است باعث بشود که انسان تنها شود و جامعه او را نپسندد، اظهار کرد: اگر برای خدا و برای دین خدا کسی موضع بگیرد، این هلاکت ظاهری که در دنیا دچارش می شود قابل قیاس با نجات واقعی در آخرت نیست.

وی با اشاره به فرارسیدن شهادت امام موسی بن جعفر (ع) افزود: امام کاظم (ع) در مقابله با مخالفین بسیار حلیم و بردبار بود؛ لقب ایشان به دلیل اینکه در اوج ناراحتی از دشمنان کینه توز، بردبارانه و با فروبردن خشم خود برخورد می کردند، کاظم نامیده شده است.

رییس جامعه مدرسین قم اضافه کرد: ما انسانها اگر در کنار اهل بیت (ع) بمانیم، آسیب نخواهیم دید و انقلاب اسلامی نیز در سایه ائمه اطهار (ع) حفظ می شود.

وی مردم را همچنان دوست دار و امیدوار به این کشور و انقلاب دانست و گفت: یکی از اقداماتی که باید صورت بگیرد، بهادادن به جوانان است که آینده سازان انقلاب اسلامی هستند؛ مشکل بی کاری شان را باید حل کرد و در مجموع باید برای بیکاری و معیشت مردم کاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: رفع بیکاری جوانان به عنوان یک اولویت دنبال شود

آیت الله حسینی بوشهری: رفع بیکاری جوانان به عنوان یک اولویت دنبال شود