مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-25سياسي

مردم خواستار اقدام جهادی دولت برای تثبیت قیمت اجناس در بازار هستند


امام جمعه رشت ضمن تقدیر از آزادسازی سواحل در موعد مقرر، گفت: مردم خواستار اتخاذ تصمیمات مشابه و حرکات جهادی برای تمامی عرصه ها ازجمله ثبات قیمت در بازار هستند.

- ، آیت الله رسول فلاحتی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) رشت با اشاره به تأکیدات قرآن مبنی بر خدمتگزاری به پدر و مادر بیان کرد: خدمت به والدین و نیکی به آنها موجب نورانی شدن زندگی انسان و کسب رتبه های معنوی در دنیا و آخرت می شود.

امام جمعه رشت با تاکید بر ضرورت پرداخت حقوق کارگران در موعد مقرر و پرهیز از اجحاف در حق این قشر زحمتکش، تصریح کرد: برخی پیمانکاران پس از اتمام کار از پرداخت حقوق کارگران امتناع می کنند که این موضوع مغایر با حق کارگران است و زیبنده یک جامعه اسلامی نیست.

وی با اشاره به اینکه تأخیر در پرداخت حقوق کارگران زندگی آنها و خانواده هایشان را به سختی دچار می کند، افزود: پیمانکاران باید با کارگران منصفانه و صادقانه برخورد کنند و اگر توان مالی دارند حق و حقوقشان را به موقع پرداخت کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن مبعث پیامبر اکرم (ص) عنوان کرد: پیامبر گرامی اسلام مردم جاهل جامعه خود را از انجام کارهای نابخردانه منع کرد و طریقه درست و سعادتمندانه زندگی را به آنها آموخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خواستار اقدام جهادی دولت برای تثبیت قیمت اجناس در بازار هستند

مردم خواستار اقدام جهادی دولت برای تثبیت قیمت اجناس در بازار هستند