مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:422022-02-25اقتصادي

کمربند سبز در توسعه گردشگری محور اصلی است


احداث کمربند سبز در تقویت زنجیره گردشگری استان اردبیل از اهم کارها و فعالیت هاست.

- ایسنا/اردبیل سرپرست فرمانداری سرعین گفت: احداث کمربند سبز در تقویت زنجیره گردشگری استان اردبیل از اهم کارها و فعالیت هاست.

باقر باقرزاده در جلسه کارگروه توسعه گردشگری در سرعین اظهار کرد: ما در کنار احداث کمربند سبز در اتصال سردابه و قوتورسویی به زنجیره گردشگری سرعین سعی می کنیم تا مدت ماندگاری مسافران افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه پیست اوجور تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: با بهره برداری از فاز دوم پیست آلوارس مسافران در فصل زمستان نیز می توانند از جاذبه های گردشگری در شهر سرعین استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری سرعین گفت: در آستانه عید نوروز تمامی صاحبان تأسیسات گردشگری اعم از هتل ها، آبدرمانی ها و جاذبه های گردشگری با تزریق هر 3 دز واکسن آمادگی دارند تا بعد از 2 سال توقف حوزه گردشگری میزبان مسافران و گردشگران از مناطق مختلف باشند.

باقرزاده افزود: بیشترین ضربه کرونا به فعالان صنعت گردشگری به ویژه در سرعین وارد شد که صد درصد ساکنان این شهرستان در بخش گردشگری فعالیت می کنند.

وی رویکرد دولت سیزدهم را حمایت از صنعت گردشگری و تقویت زنجیره های مرتبط با آن اعلام کرد و ادامه داد: به عنوان زیرساخت اساسی در ایام دهه فجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربند سبز در توسعه گردشگری محور اصلی است

کمربند سبز در توسعه گردشگری محور اصلی است