مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 11:022022-02-25اقتصادي

با اتکا به دانش بومی، تحریم ها را بی اثر کردیم


همزمان با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور در کیش، سه دستاورد فناوری و نوآوری بومی سازی شده شامل سانتریفیوژ دکانتر واحد SPVC ، ترانسمیتر دما و فشار مبنی بر پروتکل ارتباطی هارت و فیلد باس و ترانسمیتر با پروتکل ارتباطی فیلدباس مبتنی بر ارسال دیجیتال و قابلیت .

- ایسنا/هرمزگان همزمان با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور در کیش، سه دستاورد فناوری و نوآوری بومی سازی شده شامل سانتریفیوژ دکانتر واحد SPVC ، ترانسمیتر دما و فشار مبنی بر پروتکل ارتباطی هارت و فیلد باس و ترانسمیتر با پروتکل ارتباطی فیلدباس مبتنی بر ارسال دیجیتال و قابلیت اتصال به تمام سیستم های کنترل معرفی شد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در حاشیه سومین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی در گفت و گو با ایسنا، از بومی سازی سه قسمت مهم در این پالایشگاه خبر داد و گفت آماده تولید انبوه قطعات و انتقال دانش ساخت به سایر پالایشگاه های کشور هستیم.

معرفی ترانسمیتر دما محمد علی دادور، افزود: در حین تعمیرات و بعد از بهره برداری به این نتیجه رسیدیم که با توجه به عدم پشتیبانی شرکت های خارجی از تجهیزاتی که به ما ارایه داده بودند، بهتر است خودمان در حوزه طراحی و ساخت یک سری از تجهیزات حیاتی پالایشگاه ورود پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اتکا به دانش بومی، تحریم ها را بی اثر کردیم

با اتکا به دانش بومی، تحریم ها را بی اثر کردیم