مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 10:422022-02-25اقتصادي

آماده سازی 50 هکتار مزرعه خورشیدی در آذربایجان شرقی/ احیا 45 واحد راکد تولیدی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم  در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دولت سیزدهم کارش را در شرایطی شروع کرد که در بسیاری از شاخص ها وضعیت خوبی نداشتیم و اگر در سال های گذشته، سرمایه گذاران برای رفع مشکلات خود دنبال مسئولان می گشتند امروز ما مسئولان به دنبال سرمایه گذار، رفع مشکلات و معضلات تولید هستیم.

وی افزود: در چند ماه گذشته با 260 سرمایه گذار نشست برگزار و نیازهای آنها را برای سرمایه گذاری بررسی کردیم.

خرّم با بیان اینکه در حوزه زیرساخت ها در ابعاد مختلف عقب هستیم، گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شبانه روزی برای جبران عقب ماندگی ها و بهبود زیرساخت ها تلاش می کند و امروز اقداماتی که دولت انجام می دهد به دور از تبلیغات رسانه ای است و اقدامات و حرکت های امروز بعد از حصول نتیجه بازتاب خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه صادرات استان در سال جاری 32 درصد افزایش داشته و تا آخر سال به بالای 40 درصد خواهد رسید، افزود: با بسترهای فراهم شده و همت و تلاش کارآفرینان دلسوز، شاهد حماسه تولید و صادرات در سال آینده خواهیم بود.

خرّم تاکید کرد: در حوزه صادرات باید جهش اتفاق بیفتد و در حوزه واردات هم باید صرفا نیازمندی های اساسی وارد شود استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: در پنج ماه اخیر ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی 50 هکتار مزرعه خورشیدی در آذربایجان شرقی/ احیا 45 واحد راکد تولیدی

آماده سازی 50 هکتار مزرعه خورشیدی در آذربایجان شرقی/ احیا 45 واحد راکد تولیدی