مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 08:522022-02-25اقتصادي

همه چیز درباره افزایش جرائم ماده 100 در کرمانشاه


یکی از مهمترین دغدغه های فعالین صنعت ساختمان کرمانشاه افزایش چند برابری جرائم ماده 100 از بهمن ماه است که به عقیده فعالین این حوزه اثر سویی بر صنعت ساخت و ساز و قیمت مسکن در کرمانشاه خواهد داشت و حالا این موضوع در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به بحث گذاشته شد.

- در ابتدای این نشست نادر نوروزی شهردار کرمانشاه توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه کرد و با بیان اینکه بخش قابل توجهی از درآمدهای شهرداری کرمانشاه از محل صنعت ساختمان است، گفت: از همین رو مایلیم زمینه ساخت و ساز مناسب در شهر کرمانشاه ایجاد و تسهیلات برای سازندگان فراهم شود.

وی ادامه داد: با این وجود با حجم قابل توجه تخلفات ساختمانی هم در کرمانشاه مواجه هستیم که باید جلوی آن گرفته شود.

شهردار کرمانشاه از دلایل مختلف بالا بودن آمار تخلفات ساخت و ساز در کرمانشاه یاد کرد و یکی از مهمترین آنها را افزایش قیمت مسکن و افزایش سود ساخت و ساز اعلام کرد.

نوروزی با اشاره به اینکه قیمت مسکن از سال 1396 حدود 500 درصد در کرمانشاه رشد داشته، خاطرنشان کرد: قیمت هر متر آپارتمان از حدود پنج تا هفت میلیون تومان در آن زمان اکنون به 25 تا 35 میلیون تومان رسیده است.

وی یادآور شد: با وجود افزایش قابل توجهی که در قیمت مسکن داشتیم، اما تعرفه جرائم ساخت و ساز از سال 1396 تا کنون تغییر نکرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره افزایش جرائم ماده 100 در کرمانشاه

همه چیز درباره افزایش جرائم ماده 100 در کرمانشاه