مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 اسفند 1400 ساعت 02:122022-02-24بين الملل

اوباما: حمله روسیه به اوکراین، تهدید دموکراسی است


باراک اوباما در بیانیه ای جدید، حمله روسیه به اوکراین را محکوم کرد و اقدامات نظامی مسکو را خطری برای دموکراسی در سراسر جهان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبسایت روزنامه گاردین، باراک اوباما - رییس جمهوری سابق آمریکا - گفت: روسیه در شب گذشته حمله ای بی شرمانه علیه مردم اوکراین انجام داده و قوانین بین المللی و اصول اولیه منزلت انسانی را زیر پا گذاشت.

او در ادامه گفت: اوکراینی ها بخاطر عمل کردن به حقوقی که باید در دسترس همه مردم و ملت ها باشد، اکنون با حمله ای وحشیانه روبرو هستند که به کشته شدن افراد بی گناه و آوارگی مردان، زنان و کودکان بی شماری منجر شده است.

اوباما هشدار داد که تهاجم به اوکراین بنیان نظم و امنیت بین المللی را تهدید می کند و تاکید کرد که نیروهای تفرقه و اقتدارگرایی در حال تهاجم به ارزش های دموکراتیک جهانی هستند.

وی گفت: حمله روسیه به اوکراین نشان می دهد که این جریان های خطرناک به کجا منتهی می شوند و به چه دلیل نمی توان آن ها را بی پاسخ گذاشت یا نادیده گرفت.

همه انسان های باوجدان در سراسر جهان باید اقدامات روسیه را به صراحت و با صدای بلند محکوم و از مردم اوکراین حمایت کنند.

باراک اوباما از همه مردم آمریکا - فارغ از تمایلات حزبی شان - خواست از تحریم های جدید دولت جو بایدن (رییس جمهوری فعلی آمریکا) حمایت کنند؛ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما: حمله روسیه به اوکراین، تهدید دموکراسی است

اوباما: حمله روسیه به اوکراین، تهدید دموکراسی است