مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 18:322022-02-24بين الملل

روسیه: 74 هدف نظامی در شرق اوکراین از خدمت خارج شدند


نیروهای جمهوری خلق دونتسک تا فاصله هفت کیلومتری به محور شهر ولنواخا نفوذ کردند و با اشاره به تسلیم شدن 14 سرباز اوکراینی که متعهد شدند آنها را پس از تعهدات کتبی درباره خودداری از مقاومت مسلحانه آزاد کنند.

- سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که از آغاز عملیاتی مسکو درشرق اوکراین ، نیروهای این کشور 74 هدف زمینی زیرساخت های نظامی را از خدمت خارج کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا، به نقل از آرتی عربی، ایگور کوناشنکوف گفت: این اهداف شامل 11 فرودگاه نیروی هوایی اوکراین، سه پایگاه فرماندهی، یک پایگاه دریایی و 18 ایستگاه راداری برای سامانه های دفاع هوایی S-300 و Buk-M1 است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه همچنین اشاره کرد که ارتش روسیه یک هلیکوپتر جنگی و چهار پهپاد بیرقدار TB2 ساخت ترکیه را سرنگون کرده است.

او تاکید کرد: نیروهای روسی شهرها و تأسیسات اجتماعی در داخل اماکن نظامی اوکراین را هدف قرار نمی دهند.

کوناشنکوف افزود: نیروهای جمهوری خلق دونتسک تا فاصله هفت کیلومتری به محور شهر ولنواخا نفوذ کردند و با اشاره به تسلیم شدن 14 سرباز اوکراینی که متعهد شدند آنها را پس از تعهدات کتبی درباره خودداری از مقاومت مسلحانه آزاد کنند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای جمهوری خلق لوهانسک به پیشروی خود در مجاورت شهر سیپینویی ادامه می دهند و یک کیلومتر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: 74 هدف نظامی در شرق اوکراین از خدمت خارج شدند

روسیه: 74 هدف نظامی در شرق اوکراین از خدمت خارج شدند