مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:522022-02-24اقتصادي

چوب لای چرخ میراث فرهنگی در پروژه های بازآفرینی شهرداری


مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری خرم آباد با اشاره به وضع خیابان حافظ گفت: با وجود اینکه 70 درصد خیابان حافظ تملک و آزاد سازی شده اما شهرداری چوب لای چرخ شهرداری گذاشته و اجازه نمی دهد کار تمام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرشید فلاحی نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیگیری چند پروژه کلان و درآمدزا را در دستور کار خود قرار داده ایم، عنوان کرد: یکی از این پروژه ها معدن کوهی در راستای تامین مصالح مورد نیاز کارخانه آسفالت و مصرف شهرداری همچنین ایجاد درآمد پایدار است.

وی افزود: سال جاری حدود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان خرید مصالح برای تولید آسفالت و پروژه عمرانی را داشته ایم که با فعالیت معدن کوهی علاوه بر کاهش هزینه شاهد تولید آسفالت با کیفیت هم خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی شهرداری خرم آباد گفت: قرار است سازمان صمت معدن در آینده نزدیک کار واگذاری معدن کوهی در بلیلوند را به شهرداری را انجام دهد.

فلاحی نژاد افزود: یکی دیگر از اقدامات انجام شده خرید فلاکس حمل آسفالت است که تاکنون یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای نصب آن هزینه شده است.

وی بیان کرد : خرید دستگاه وت پرس جدول زن نیز از دیگر کارهایی است که در دستور کار قرار گرفته ،خرید و مونتاژ این دستگاه حدود  15 میلیارد تومان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوب لای چرخ میراث فرهنگی در پروژه های بازآفرینی شهرداری

چوب لای چرخ میراث فرهنگی در پروژه های بازآفرینی شهرداری