مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 17:222022-02-24سياسي

جشن پایان کاداستر اراضی کشاورزی تا پایان سال آینده برگزار می شود


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به سیاست های قوه قضاییه و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باید تا پایان سال 1401 جشن اتمام کاداستر اراضی کشاورزی را برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن بابایی معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مساحت کل کشور 164 میلیون هکتار است که 138 میلیون هکتار آن عرصه های ملی می باشد.

وی افزود: در بدو شروع به کار، علی رغم اقدامات خوبی که در حوزه کاداستر انجام گرفته بود اما کاستی هایی وجود داشت و برای همین منظور قرارگاه جهادی کاداستر شهید سلیمانی را راه اندازی کردیم.

بابایی افزود: در مدت چهار ماهه اخیر برای بیش از 30 میلیون هکتار از اراضی ملی اسناد کاداستری صادر شده است که می بایست از دستگاه های متولی تشکر کنیم.

وی گفت: هرکجا استان ها در صدور اسناد کاداستر اراضی ملی موفق بوده اند ناشی از همکاری و تعامل بین دستگاه ها بوده است و در استان قزوین برای بیش از 93 درصد اراضی ملی، اسناد کاداستری صادر شده است و این استان از استان های پیشرو در صدور اسناد کاداستری عرصه های ملی می باشد.

معاون رییس قوه قضاییه با اشاره به اهمیت صدور اسناد اراضی کشاورزی افزود: این طرح در 12 روستا با مساحت 4000 هکتار آغاز شده است و امیدواریم در سال 1401 جشن پایان کاداستر اراضی کشاورزی را برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پایان کاداستر اراضی کشاورزی تا پایان سال آینده برگزار می شود

جشن پایان کاداستر اراضی کشاورزی تا پایان سال آینده برگزار می شود