مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 16:222022-02-24سياسي

بی تفاوتی اجتماعی سبب گسترده شدن مشکلات اجتماعی می شود


معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از مهمترین علل و عوامل گسترده تر شدن مشکلات اجتماعی و جامعه، احساس مسئولیت نکردن و بی تفاوتی اجتماعی است.

- یاسوج- معاون سیاسی امنیتی واجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: یکی از مهمترین علل گسترده تر شدن مشکلات اجتماعی و جامعه، احساس مسئولیت نکردن و بی تفاوتی اجتماعی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد هاشمی مهر ظهر پنجشنبه در جلسه تکریم و معارفه مدیران حوزه اجتماعی استانداری افزود: هر چند کارهای ارزنده ای برای مقابله با آن شده است اما رسیدگی به مشکلات اجتماعی برای پایداری امنیت اجتماعی، ضروری است.

وی بیان داشت: حوزه امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بیش از پیش به دنبال ارائه راهکار و اقدام مناسب برای مقابله و پیشگیری از بروز آسیب ها و معضلات اجتماعی در استان توجه داشته باشد.

هاشمی تصریح کرد: برخی از آسیب های اجتماعی ریشه دار شده اند و ظرفیت های انسانی بالایی از جمله سمن ها داریم که اگر به خوبی پای کار بیایند در کاهش و ریشه کنی ناهنجاری ها مؤثر خواهند بود.

وی افزود: خشونت، معضلی بزرگ و ریشه دار در استان بوده و درمان واقعی آن نیازمند تلاش بیشتر و استفاده از تجربیات، دانش و اندیشه بزرگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی تفاوتی اجتماعی سبب گسترده شدن مشکلات اجتماعی می شود

بی تفاوتی اجتماعی سبب گسترده شدن مشکلات اجتماعی می شود