مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-24سياسي

اقدام جالب توجه از فرماندار دنا/شورای اداری به دهستان کریک رفت


فرماندار شهرستان دنا در بدو مدیریت خود در ابتکاری جالب شورای اداری را به روستاها برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا به همراه امام جمعه شهر سی سخت با سفر به روستاهای شهرستان دنا خواستار تشکیل جلسه شورای اداری در روستاها شدند.

درخشان زاده در جمع اهالی دهستان کریک اظهار داشت: مفتخر به پوشیدن لباس خدمت گذاری مردم دنا هستیم و شورای اداری فعالیت و جلسات خود را به صورت مستمر در کنار مردم برگزار خواهد کرد.

فرماندار دنا در ادامه دیدار چهره به چهره با مردم دهستان کریک از توابع بخش مرکزی دنا گفت: نام کریک برای همه آشناست ماسوله جنوب ایران نیاز است در امر ساماندهی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 وی تصریح کرد: برگزاری شورای اداری در روستاها ابتکاری برای خدمت بیشتر به روستاییان است که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در روستاها، مسائل و مشکلات روستاییان توسط مردم و نمایندگان مردم بیان و مصوباتی پیرامون رفع مشکلات ارائه می شود.

فرماندار دنا گفت: نمای ماسوله جنوب در حال حاضر با توجه به  ساخت و سازها تغییر پیدا نموده که این خود نوعی هشدار نسبت به فراموش شدن کریک قدیم است که در این خصوص همه دستگاههای مرتبط از جمله میراث فرهنگی و بنیاد مسکن باید در کنار مردم با نظارت بخشدار مرکزی فرم و فضای ظاهری ساخت و سازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب توجه از فرماندار دنا/شورای اداری به دهستان کریک رفت

اقدام جالب توجه از فرماندار دنا/شورای اداری به دهستان کریک رفت