مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:572022-02-24اقتصادي

مدیری که کرمانشاه را دوست نداشته باشد، نمی خواهیم/ تولید و اشتغال دغدغه اول ما است


استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال باید به دغدغه اول مدیران استان تبدیل شود، گفت: مدیری می خواهیم که کرمانشاه را دوست داشته باشد و برای رفع بیکاری جوانان دل بسوزاند.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با بیان اینکه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال باید به دغدغه اول مدیران استان تبدیل شود، گفت: مدیری می خواهیم که کرمانشاه را دوست داشته باشد و برای رفع بیکاری جوانان دل بسوزاند.

بهمن امیری مقدم در جلسه امروز (پنجم باسفند) شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، حمایت از تولید و به تبع آن ایجاد اشتغال را دغدغه اول مدیران کرمانشاه اعلام کرد و افزود: اگر مسئولی وضعیت بیکاری جوانان را ببیند و دل نسوزاند، باید فکری به حال خود بکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیری مقدم تلاش برای حمایت از تولید و جذب سرمایه گذار را یکی از ملاک های مهم برای ارزیابی مدیران دانست و عنوان کرد: مدیری باید در کنار ما کار کند که کرمانشاه را دوست داشته باشد و برای مردم و جوانان بیکار دل بسوزاند.

استاندار کرمانشاه افزود: اگر مدیران کرمانشاه را دوست می داشتند، اکنون وضعیت استان به این شکل نبود.

امیری مقدم برخورد درست با ارباب رجوع و خصوصا سرمایه گذاران را نیز یکی از دیگر از ملاک های مهم ارزیابی و حتی ماندگاری مدیران در استان دانست و تاکید کرد: گزارشی از مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیری که کرمانشاه را دوست نداشته باشد، نمی خواهیم/ تولید و اشتغال دغدغه اول ما است

مدیری که کرمانشاه را دوست نداشته باشد، نمی خواهیم/ تولید و اشتغال دغدغه اول ما است