مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-24ورزشي

سرمربی تونس: کشتی ایران دانشگاه ماست/ از استقبال اهوازی ها غافلگیر شدیم


سرمربی تیم کشتی فرنگی تونس با بیان این که کشتی ایران در سطح اول جهان قرار دارد، گفت: هر چه بیش تر با ایران ارتباط داشته باشیم، کشتی ما پیشرفت خواهد کرد.

- سرمربی تیم کشتی فرنگی تونس با بیان این که کشتی ایران در سطح اول جهان قرار دارد، گفت: هر چه بیش تر با ایران ارتباط داشته باشیم، کشتی ما پیشرفت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هیکل العاشوری که هدایت تیم تونس را در رقابت های کشتی فرنگی جام تختی برعهده دارد درباره حضور تیمش در اهواز گفت: این برای اولین بار است که به ایران می آیم.

استقبال خوبی از تیم ما به عمل آمد، امیدوار هستیم که پس از این هم همکاری دو کشور ایران و تونس در زمینه کشتی بیش تر شود.

وی در مورد این که تیمش خود را برای شرکت در چه مسابقه ای آماده می کند؟ تصریح کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی آفریقا و حوزه دریای مدیترانه و هم چنین رقابت های کشورهای عربی آماده می شویم تا رفته رفته تیم را برای المپیک ببندیم.

العاشوری که در میان وزن حریف حبیب اخلاقی و سامان طهماسبی، دو ملی پوش پیشین ایران بوده و با هر دو مبارزه کرده است، درباره این که چرا تنها با سه کشتی گیر در جام تختی شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: از لحظه ای که به ما اطلاع دادند فاصله زمانی کم بود و تغییراتی در فداسیون مان داشتیم به همین دلیل نتوانسیم تیم کاملی را برای حضور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تونس: کشتی ایران دانشگاه ماست/ از استقبال اهوازی ها غافلگیر شدیم

سرمربی تونس: کشتی ایران دانشگاه ماست/ از استقبال اهوازی ها غافلگیر شدیم