مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-24سياسي

عضو حزب مردم سالاری: تصور رفع مشکلات کشور با لغو تحریم ها خوشبینانه است


داریوش قنبری در کنگره سالیانه حزب مردم سالاری گفت: تصور اینکه با برداشته شدن تحریم ها مشکلات حل می شود خوشبینانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، داریوش قنبری عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری صبح امروز در کنگره سالیانه این حزب که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: مسئولین کشور در تصمیماتشان ایجاد اعتمادعمومی را مد نظر داشته باشند، چون مشارکت علاوه بر حضور در پای صندوق های رای توجه به افکار عمومی در تصمیم گیری ها هم هست.

وی با بیان اینکه مردم باید باور داشته باشند که تصمیمات تصمیم سازان کشور می تواند مسائل و مشکلات آنان را حل کند، گفت: با وجود افزایش سطح بیکاری، تورم لجام گسیخته و رکود نمی توان کارآمدی اقتصادی کشور را افزایش داد.

قنبری ضمن تاکید بر اینکه اقداماتی اساسی برای حل بحران کنونی نیاز است و در عرصه اقتصاد چند اقدام مهم در دستور کار قرار گیرد، بیان داشت: بی تردید تحریم ها مشکلات زیادی را در کشور ایجاد کرده است اما خوشبختانه خبرهای خوشی از مذاکرات وین می رسد که امیدوار کننده است و ما امیدواریم با احیای برجام دولت بتواند در جهت حل مسایل کشور قدمی بردارد.

وی تاکید کرد: البته تصور اینکه با برداشته شدن تحریم ها مشکلات حل می شود خوشبینانه است و اقتصاد کشور مشکلات ساختاری دارد که حل این مشکلات اقتصادی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو حزب مردم سالاری: تصور رفع مشکلات کشور با لغو تحریم ها خوشبینانه است

عضو حزب مردم سالاری: تصور رفع مشکلات کشور با لغو تحریم ها خوشبینانه است