مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-24سياسي

آموزش بیش از3000 مربی مهدالرضا در مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی


مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: از سال 1396 تاکنون 3636 نفر از آموزش دوره های تربیت مربی مهدالرضا این مرکز  قرآنی بهره مند شده اند.

- حجت الاسلام سید مسعود میریان با اشاره به تاریخچه برگزاری دوره های آموزشی تربیت مربی مهدالرضا اظهار کرد: آموزش روخوانی، روخوانی قرآن کریم به روش قصه و بازی برای بچه ها جذاب است، اگر می خواهیم کودکان ما انس بیشتری با قرآن داشته باشند، باید توجه ویژه به آموزش مربیان قرآنی داشته باشیم، از این رو مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی با هدف آموزش و تربیت مربیان متعهد قرآنی، دوره های مختلف آموزشی تربیت مربی مهدالرضا را از سال 1396 در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به استقبال خوب علاقه مندان در سراسر کشور به برگزاری دوره های آموزشی تربیت مربی مهدالرضا تصریح کرد: خوشبختانه تا به امروز مربیان بسیاری از آموزش های دوره های تربیت مربی مهدالرضا به صورت حضوری و مجازی برخوردار شدند، به نحوی که از سال 1396 تاکنون 117 دوره آموزشی برای مربیان مهدالرضا با حضور 3636 نفر برگزار شده است.

میریان ادامه داد: در سال جاری نیز 1147 نفر از آموزش های دوره تربیت مربی مهدالرضا به صورت حضوری و مجازی بهره مند شده اند.

در حال حاضر و در یک ماهه اخیر دوره های آموزشی تربیت مربی مهدالرضا به صورت حضوری و مجازی در شهرهای قم و مشهد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش بیش از3000 مربی مهدالرضا در مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی

آموزش بیش از3000 مربی مهدالرضا در مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی