مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:572022-02-24حوادث

کشف عتیقه جات مربوط به عهد صفویه در ملایر


فرمانده انتظامی ملایر از کشف دو قطعه عتیقه از نوع گلدان و سکه مسی و دستگیری یک نفر در این رابطه توسط مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سرهنگ احمد ساکی افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر قاچاق و نگهداری اشیای عتیقه توسط فردی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت و ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی از وجود اشیای عتیقه در منزل فرد مورد نظر اطمینان یافته و با هماهنگی مقام قضایی به آن جا اعزام شدند.

این مقام مسئول با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، خاطرنشان کرد: در بازرسی از منزل متهم یک عدد گلدان مسی و یک عدد سکه مسی عتیقه کشف شد.

ساکی با بیان اینکه تخمین زمانی و دوره این عتیقه ها توسط کارشناسان اداره میراث فرهنگی مربوط به عهد صفویه و جزء آثار ملی و باستانی است، گفت: در این راستا متهم با تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه با اشاره به کشف محموله 25 میلیارد ریالی کالای قاچاق از یک کامیون با تلاش و هوشمندی مامورین پلیس امنیت اقتصادی در ملایر، گفت: مأموران با انجام کار اطلاعاتی دقیق از انتقال یک محموله کالای قاچاق بوسیله یک دستگاه کامیون از ملایر مطلع شدند و با هماهنگی با دستگاه قضایی این کامیون را در خارج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف عتیقه جات مربوط به عهد صفویه در ملایر

کشف عتیقه جات مربوط به عهد صفویه در ملایر