مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-24سياسي

نباید به بهانه مخالفت با طرح صیانت، تسویه حساب سیاسی انجام شود


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس حق ندارد آرامش و اطمینان خاطر را از مردم گرفته و به بهانه مخالفت با طرح صیانت از فصای مجازی، تسویه حساب های خود را وارد میدان کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس حق ندارد آرامش و اطمینان خاطر را از مردم گرفته و به بهانه مخالفت با طرح صیانت از فصای مجازی، تسویه حساب های خود را وارد میدان کند.

روح اله متفکر آزاد طی سخنان ویدئویی در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام در خصوص طرح صیانت از فضای مجازی اظهار کرد: این طرح در دوره های قبلی مجلس شورای اسلامی نیز با اسامی مختلف بررسی شده و تغییر پیدا کرده است اما آنچه که نهایی شده و اکنون در اختیار کمیسیون حمایت از فضای مجازی قرار گرفته، متفاوت تر از طرح صیانت قبلی است.

وی ادامه داد: یک اصل در قانون اساسی تحت عنوان اصل 85 وجود دارد که با استفاده از این اصل و به جهت اینکه وقت و زمان مجلس گرفته نشود، طرح برای بررسی به کمیسیون مشترک ارسال می شود تا به یک قانون موقت تبدیل شود.

وی افزود: این رای گیری در تابستان امسال انجام و مصوب شد که بررسی در کمیسیون آغاز شود که چکش کاری هایی نیز انجام شد و سپس این طرح به مرکز پژوهش های مجلس ارجاع داده شد که نظرات آن ها چندان مورد قبول کمیسیون قرار نگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید به بهانه مخالفت با طرح صیانت، تسویه حساب سیاسی انجام شود

نباید به بهانه مخالفت با طرح صیانت، تسویه حساب سیاسی انجام شود