مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 اسفند 1400 ساعت 08:372022-02-24اقتصادي

قوانین سخت گیرانه سرمایه گذاران بخش مسکن را از قزوین فراری داده است


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در راستای رفع موانع تولید باید با تعامل و همکاری همه ارگانهای مرتبط روند کاری سرمایه گذاران در تمامی بخشها به ویژه صنعت ساخت و ساز در شهر قزوین تسهیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی فرمانی رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با بیان این مطلب اظهار کرد: توسعه صنعت ساختمان، یکی از مظاهر رشد و توسعه کشورها محسوب می شود لذا بیشترین سهم انباشت سرمایه ثابت و بالاترین سهم اشتغال در بخش صنعت و جذب افراد تحصیل کرده و کارآمد در این بخش وجود دارد.

وی افزود: تقریبا 360 نوع شغل مرتبط با صنعت ساختمان وجود دارد که اهمیت صنعت ساخت و ساز و رونق آن در جامعه را نشان می دهد، براین اساس ضرورت دارد تا بدین منظور برای فعالین این عرصه مشوقهایی را در نظر بگیریم، نه اینکه مقررات های سخت گیرانه ای را در همه امور لحاظ کنیم.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، باید با تعامل و همکاری همه ارگانهای مرتبط از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان، شهرداری و ادارات خدمات رسان دیگر، روند کاری سرمایه گذاران در بخش صنعت ساختمان و دیگر بخش ها را تسهیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین سخت گیرانه سرمایه گذاران بخش مسکن را از قزوین فراری داده است

قوانین سخت گیرانه سرمایه گذاران بخش مسکن را از قزوین فراری داده است