مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 22:522022-02-23ورزشي

پیگیری رویکرد اقتصادی گردشگری محور در استان تهران ضروری است


استاندار تهران با اشاره به لزوم اطلاع رسانی ظرفیت های گردشگری استان از اتخاذ تمهیدات خدمات سفر خبر داد و گفت: پیگیری رویکرد اقتصادی گردشگری محور در استان تهران ضروری است.

- خبرنگار مهر ، محسن منصوری شامگاه چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان تهران با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه ها اظهار داشت: باید از ظرفیت های استان تهران به ویژه در حوزه گردشگری به خوبی بهره بگیریم و به منظور آشنایی صحیح در مورد این ظرفیت ها باید اطلاع رسانی دقیق انجام شود.

وی افزود: باید رویکرد اقتصادی استان به سمت گردشگری سوق پیدا کند، در این راستا ظرفیت هایی همچون گردشگری زیارت با معرفی اماکن متبرکه و امامزادگان، ظرفیت های ورزشی و تاریخی از جمله در ری و ورامین به درستی مورد بهره برداری قرار گیرد، در موضوع گردشگری سلامت نیز بهترین بیمارستان ها و خدمات مربوط به استان تهران است.

منصوری با اشاره به اینکه باید از ظرفیت های گردشگری بهره بگیریم و سرمایه گذاری در این بخش را جذب کنیم، گفت: در حوزه هتل سازی نیز باید اقدامات مناسب انجام شود و از سوی دیگر اقدامات فرهنگی نیز با کمک صداوسیما و رسانه ها انجام شود.

وی با اشاره به لزوم تشکیل ستادهای متناظر شهرستانی و برنامه ریزی لازم برای سفرهای نوروزی تصریح کرد: مجموعه شهرداری ها به ویژه شهرداری تهران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری رویکرد اقتصادی گردشگری محور در استان تهران ضروری است

پیگیری رویکرد اقتصادی گردشگری محور در استان تهران ضروری است