مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 20:472022-02-23فرهنگي

جواد انصافی از چهار دهه فعالیت هنری اش می گوید


جواد انصافی با حضور در «پرنیان صدا» از چهار دهه فعالیت هنری اش سخن می گوید.

- جواد انصافی با حضور در پرنیان صدا از چهار دهه فعالیت هنری اش سخن می گوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، هجدهمین قسمت از برنامه پرنیان صدا با اجرا و تهیه کنندگی سعید توکل با حضور جواد انصافی- پیشکسوت عرصه طنز، بازیگر، کارگردان جمعه(6 اسفندماه)، ساعت 20 روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

اجرای ترانه قدیمی بوی بهار توسط زنده یاد نادر گلچین و اجرای نمایش کمدی انتقادی حاجی بهمنی و فدراسیون با نقش آفرینی رضا عبدی، مهران امامیه، نازنین مهیمنی، عباس محبی، محمدرضا اسماعیلی و مرتضی تبریزی از جمله بخش های متنوع موزه دیداری- شنیداری این هفته پرنیان صدا است که تقدیم هنردوستان خواهد شد.

همچنین اجرای قطعه ریتمیک صبح کی، حالا کی، شاطرعلی ممد با صدای 5 تن از نامداران برنامه قدیمی صبح جمعه با شما ؛ منوچهر نوذری، حسین امیرفضلی، مهدی کاشانیان، کنعان کیانی، رضا عبدی، با محوریت گلایه از نرخ و کیفیت پخت نان در 34 سال قبل، آذین بخش این قسمت از پرنیان صدا است .

بنابراین گزارش؛ میان پرده شاد قفل لب با صدای امیر سهیلی و لطیفه های نمایشی با حضور ثریا قاسمی، اکبر منانی، غلامحسین بهمنیار، راضیه مومیوند، معصومه کریمی و رضا عبدی از دیگر قسمت های مجموعه این هفته خواهد بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد انصافی از چهار دهه فعالیت هنری اش می گوید

جواد انصافی از چهار دهه فعالیت هنری اش می گوید