مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:322022-02-23سياسي

تنها نیمی از امور توانبخشی بهزیستی بودجه مشخص دارد


معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور بر تقویت مشارکت های اجتماعی در فعالیت های بهزیستی تاکید کرد و گفت: از 60 فعالیت توانبخشی تنها نیمی از آنها اعتبار مشخص دارد.

- ، اصغر کاظمی در آیین تکریم مدیرکل سابق بهزیستی و معرفی سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی اظهار کرد: مدیریت در پنج سال آن هم با جیب خالی بسیار سخت است که مدیرکل قبلی این استان به خوبی مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه چرخش مدیریتی بعد از پنج سال لازم است و با انجام این کار امیدواریم روح جدیدی در بهزیستی خراسان جنوبی دمیده شود، اضافه کرد: بهزیستی تنها دستگاهی است که نوع کار آن با دیگر دستگاه های حمایتی مانند امداد از نظر بودجه دولتی متفاوت است و مشارکت های مردمی هم در شرایط فعلی کاهش یافته و میزان تخصیص بودجه هم مشخص نیست.

به گفته وی با وجود اینکه بهزیستی در همه استان ها املاک وقف عام دارد به دلیل دولتی بودن، قوانین دست و پای ما را بسته است.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بهزیستی بیش از 150 فعالیت دارد، گفت: در حوزه توانبخشی 60 فعالیت داریم که تنها نیمی از آنها اعتبار مشخص دارد.

وی با بیان اینکه بهزیستی از کمترین اعتبار رفاهی برای همکارانش برخوردار است، تصریح کرد: با وجود اینکه خانواده ها نمی توانند معلولان روانی و معتادان را تحمل کنند همکاران ما آنها را به خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها نیمی از امور توانبخشی بهزیستی بودجه مشخص دارد

تنها نیمی از امور توانبخشی بهزیستی بودجه مشخص دارد