مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 18:122022-02-23اجتماعي

سال آینده مهارت های شغلی به 2 میلیون نفر آموزش داده خواهد شد


معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: طی سال جاری برای حدود یک میلیون نفر دوره های مهارت آموزی برگزار شده که سعی داریم در سال آینده این رقم را دو برابر کنیم.

- ، محمد رضا شاه پسندی ظهر چهار شنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست فنی و حرفه ای خراسان شمالی اظهار کرد: طی سال جاری برای حدود یک میلیون نفر دوره های مهارت آموزی برگزار شده که سعی داریم در سال آینده این رقم را دو برابر کنیم.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای تصریح کرد: کمیته امداد آموزش به 500 هزار نفر از مددجویان را تعهد کرده و در این زمینه خدمات آموزشی به وسیله سازمان آموزش فنی و حرفه ای داده می شود.

وی افزود: 52 درصد از مهارت آموزان فنی و حرفه ای در سطح کشور وارد بازار کار می شوند اما سعی داریم این رقم را افزایش دهیم.

شاه پسندی بیان کرد: شاغلان رشته های مختلف برای افزایش مهارت و دانش آموختگان دانشگاهی از جمله افراد متمایل به شرکت در کلاس های مهارت آموزی هستند.

معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای ادامه داد: کمبود مربی یکی از مشکلات سازمان است و برای رفع این مسئله حاضریم از افراد بی سواد اما دارای مهارت نیز استفاده کنیم.

وی در انتها گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای مأموریت دارد تا به افرادی که به دنبال شغل هستند مهارت حرفه ای آموزش دهد و در این زمینه انعقاد تفاهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال آینده مهارت های شغلی به 2 میلیون نفر آموزش داده خواهد شد

سال آینده مهارت های شغلی به 2 میلیون نفر آموزش داده خواهد شد