مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 16:372022-02-23حوادث

انهدام باند سارقان زورگیر/ کشف 20 فقره سرقت از مجتمع های اداری


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند سارقان زورگیری خبر داد که با تهدید سلاح و بستن دست و پای نگهبان های ساختمان ها از مجتمع های اداری سرقت می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 6 نفره سارقان زورگیر خبر داد که با تهدید سلاح سرد و بستن دست و پای نگهبان ساختمان، از مجتمع های اداری سرقت می کردند.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در تشریح جزییات خبر فوق بیان داشت: بیست و هشتم دی ماه امسال طی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت از مجتمع تجاری با تهدید سلاح سرد نگهبان ساختمان و بستن دست و پای وی، تیمی از ماموران کلانتری سنایی بلافاصله به محل اعلامی اعزام شده و ضمن انجام تحقیقات اولیه، طی دستور قضایی شناسایی و دستگیری متهمان در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت 4 سرنشین یک دستگاه خودروی 206 سفید رنگ سرقت را مرتکب شده اند و با تخریب درب ورودی واحدهای مجتمع تجاری گاو صندوق ها مستقر در واحد های تجاری حاوی طلاجات، ارزهای خارجی را سرقت و به سرعت از محل گریخته اند.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: همزمان با انجام تحقیقات پلیسی پرونده های دیگری که نشان از سرق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان زورگیر/ کشف 20 فقره سرقت از مجتمع های اداری

انهدام باند سارقان زورگیر/ کشف 20 فقره سرقت از مجتمع های اداری