مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:322022-02-23سياسي

نصب 55 دوربین نظارتی و ثبت تخلف در شهر رشت


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه 55 دوربین نظارتی و ثبت تخلف بزودی در شهر رشت راه اندازی می شود، اضافه کرد: از این تعداد 13 دوربین ثبت تخلف پلاک خوان و 42 دوربین نظارتی جهت کنترل ترافیک در سطح رشت راه اندازی می شود.

- حمیدرضا امام پناهی در جلسه شورای ترافیک که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث مدیریت ترافیک، ابتدا باید زیرساخت های لازم فراهم آورده شود تا بتوان کار اساسی در این رابطه صورت پذیرد، متاسفانه تا امروز اقدامات صورت گرفته در این حوزه با توجه به ملموس بودن ترافیک شهری برای مردم و عدم رضایت عمومی، مناسب نبوده و بایستی تمام تمرکز در بحث مدیریت ترافیک در این رابطه باشد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه از معضلات اساسی بحث ترافیک در شهر رشت، نداشتن کمربندی و رینگ های مناسب در سطح رشت می باشد، افزود: حل این مشکل عمده نیازمند مشارکت مسئولین استانی و همراهی نمایندگان محترم در بحث جذب اعتبارات ملی و تمرکز فنی شهرداری رشت در این حوزه می باشد.

وی گفت: با توجه به اینکه بحث ترافیک معضل اول شهر رشت می باشد، برگزاری منظم و مستمر جلسه کارگروه ها و شورای ترافیک شهرستان رشت با حضور اعضای اصلی سال آینده در دستورکار قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 55 دوربین نظارتی و ثبت تخلف در شهر رشت

نصب 55 دوربین نظارتی و ثبت تخلف در شهر رشت