مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-23فرهنگي

گلستان میزبان برنامه های هفته قرآن و عترت می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری هفته قرآن و عترت در استان گلستان خبر داد و گفت: در این ایام شش جشنواره به صورت متمرکز در سراسر استان برگزار می شود.

- ، محمد رعیت در نشت خبری هفته قرآن و عترت اظهار کرد: برگزاری هفته عترت و قرآن در گلستان به صورت ستادی است و با همکاری دانشگاه جامعه المصطفی، اداره کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امورخیریه، آموزش و پرورش و مرکز بزرگ اسلامی انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: یکی از فعالیت های خوبی که در اسفند ماه، استان گلستان شاهد آن خواهد بود میزبانی هفته عترت و قرآن است.

وی تصریح کرد: این هفته با اهدافی چون تقویت گفتمان و هویت اسلامی ایرانی در سطوح مختلف جامعه، شناسایی و معرفی استعدادها و دستاوردهای قرآنی استان، توانمند سازی و شبکه سازی فعالان قرآن و عترت استان و هم افزایی و ایجاد ارتباط و تعامل هدفمند بین نهادها و دستگاه های قرآنی استان برگزار می شود.

رعیت خاطرنشان کرد: در این ایام شش جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی با موضوعات قرآن و مفاهیم در سیره پیامبر و ائمه معصومین همچون خانواده و سبک زندگی اسلامی و ایرانی، فرهنگ عفاف و حجاب، مکتب ایثار و شهادت، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و مکتب مقاومت، نماز و نیایش پیش بینی کرده ایم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان میزبان برنامه های هفته قرآن و عترت می شود

گلستان میزبان برنامه های هفته قرآن و عترت می شود