مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-23اقتصادي

نحوه پرداخت سود سهام عدالت متوفیان


در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی، امکان اینکه وارثان بخواهند به صورت دستی و با مراجعه حضوری کارهای مربوط به متوفی را پیگیری کنند وجود ندارد.

- مشاور اجرایی سهام عدالت در شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: سامانه ای به صورت یک کار مشترک بین شرکت سپرده گذاری مرکزی، دستگاه قضایی، سازمان ثبت احوال و چند دستگاه دیگر در دست اقدام است که اگر همه این دستگاه ها و نهادها پای کار آیند، موضوع سهام عدالت متوفیان حل و فصل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از سازمان بورس و اوراق بهادار، محمدرضا پوررضایی با بیان اینکه در بحث مربوط به سهام عدالت، چیزی حدود 3 میلیون و 200 هزار نفر متوفی وجود دارد گفت: با توجه به آمار متوفیان سهام عدالت به اضافه وارثان آنها که حدود 10 تا 12 میلیون نفر ذی نفع هستند، نیازمند تعیین تکلیف هستیم.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی، امکان اینکه وارثان بخواهند به صورت دستی و با مراجعه حضوری کارهای مربوط به متوفی را پیگیری کنند وجود ندارد.

پوررضایی عنوان کرد: مقرر شده سامانه ای طراحی و راه اندازی شود تا امکان حضور وراث برای تکمیل پرونده های افراد متوفی فراهم شود و آنها بتوانند اطلاعات مربوطه را بارگذاری که به صورت سیستمی کار انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه پرداخت سود سهام عدالت متوفیان

نحوه پرداخت سود سهام عدالت متوفیان