مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-23اقتصادي

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین


گردهمایی تقدیر از ده رییس شعبه برتر بانک ایران زمین، با عنوان آموزش و توسعه منابع انسانی شعب برگزار شد.

- به منظور قدردانی از تلاش های مستمر شعب، مراسم تقدیر از روسای شعب موفق بانک ایران زمین با حضور عبدالمجید پورسعید مدیرعامل، سیدحسن سلطانی فیروز رییس هیئت مدیره، محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها، مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استان تهران، سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی، مدیران استانی و روسای موفق شعب و جمعی از روسای ادارات مرکزی بانک برگزار شد.

سیدحسن سلطانی فیروز رییس هیئت مدیره بانک ایران زمین در این مراسم شعب را سنگر و پیشانی بانک دانست و گفت: اگر همکاران شعبه زمانی که مشتری وارد شعب می شود، بتوانند درست خدمات را به مشتریان معرفی کنند، ارزیابی مشتری از بانک و پرسنل مثبت خواهد بود.

سلطانی فیروز به روسای شعب موفق گفت: شما نمایندگان پرسنل بانک هستید و باید بتوانید این شرایط را حفظ کنید و اگر در سنوات بعد هم این موقعیت را کسب کنید، خیلی ارزشمند خواهد بود.

در این مراسم عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین، همکاران این بانک را مشتری مدار دانست و گفت: همکاران در شعب به همه موارد اشراف دارند و آگاه هستند که به چه شکلی با مشتری برخورد کنند و به آنان احترام بگذارند و نظرشان را جلب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین

گردهمایی روسای برتر شعب بانک ایران زمین