مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-23سياسي

ایجاد 101 مرکز خدمات مهندسی کشاورزی در دهستان های آذربایجان شرقی


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی از ایجاد 101 مرکز خدمات مهندسی کشاورزی در دهستان های استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام شفیعی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سال 1380 بر اساس مصوبه مجلس تشکیل یافته است و امسال در پنجمین دوره فعالیت این سازمان هستیم.

وی با بیان اینکه این سازمان به صورت شورایی اداره می شود، افزود: چهار نفر از 11 عضو این شورا انتصابی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان، محیط زیست استان، منابع طبیعی و دانشگاه تبریز هستند و بقیه نیز به صورت انتخابی به عضویت شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در می آیند.

شفیعی همچنین در ادامه اعضای این سازمان را در استان 14700 نفر عضو حقیقی اعلام کرد و از ساماندهی اعضا خبرداد و ابراز داشت: همچنین ما در استان 600 عضو حقوقی نیز داریم.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی سپس گفت: یکی از اهداف اصلی ما ایجاد مراکز خدمات مهندسی کشاورزی در دهستان های استان است به طوری که در 140 دهستان استان 140 مرکز خدمات مهندسی کشاورزی ایجاد شود.

دانشجویان به صورت تئوری فارغ التحصیل می شوند شفیعی ادامه داد: لازمه استقرار مهندس در این مراکز داشتن پروانه اشتغال از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 101 مرکز خدمات مهندسی کشاورزی در دهستان های آذربایجان شرقی

ایجاد 101 مرکز خدمات مهندسی کشاورزی در دهستان های آذربایجان شرقی