مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-23سياسي

امنیت لازمه رشد و پیشرفت در تمام حوزه ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهریار، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در غرب استان تهران، اظهار کرد: الحمدلله به برکت خون شهدا، رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و تلاش همکاران عزیز، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

وی با بیان اینکه امنیت بالاترین و ارزشمندترین سرمایه در هر جامعه است، گفت: اگر امنیت نباشد، رشد و پیشرفت در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حاصل نخواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور در بخش دیگر از سخنان خود به جرایم مهمی مانند سرقت و قاچاق مواد مخدر اشاره و بیان کرد: پلیس به صورت جدی به مقابله با اینگونه جرایم پرداخته است.

اشتری در ادامه به تغییر ساختار جدید فرماندهی کل انتظامی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره و عنوان کرد: ابلاغ ساختار جدید از سوی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی تغییر شگرفی در فرماندهی انتظامی کل کشور ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه امنیت برای عموم مردم است، خاطرنشان کرد: پلیس یکی از سازمان هایی است که کلیه خدمات ارائه شده از سوی آن، فقط برای مردم می باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان از زحمات شبانه روزی و بی وقفه سردار ظهیری و همکاران خود در غرب استان تهران قدردانی کرد و گفت: با پشتیبانی نمایندگان مجلس شورای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت لازمه رشد و پیشرفت در تمام حوزه ها است

امنیت لازمه رشد و پیشرفت در تمام حوزه ها است