مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 12:022022-02-23اقتصادي

بابت مطالبات از دولت نفت خام میگیریم


فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: این قرارگاه، نفت خام را بابت مطالبات خود از دولت تحویل می گیرد.

بخشی از نفت خام توسط سازمان های قانونی و دارای مجوز فروش، - می تواند به فروش رسانده شود و منابع حاصل از آن صرف پرداخت بدهی به پیمانکاران شود و بخش دیگر از این نفت خام هم برای تکمیل پروژه ها استفاده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسین هوش السادات امروز در مراسم توزیع 200 هزار بسته معیشتی و تحویل 680 مسکن ویژه معلولان سازمان بهزیستی اظهار کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء در کنار فعالیت های جهادی و عمرانی خود که باعث حل نیازمندی های کشور در حوزه توسعه و عمران شده، به مسوولیت اجتماعی خود در راستای رفع محرومیت زدایی نیز پایبند بوده است.

وی با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی در ادامه اقدامات اجرای مسوولیت اجتماعی قرارگاه خاتم الانبیاء بوده و از ابتدای سال این اقدامات انجام شده است: گفت: امروز نیز به مناسبت اعیاد پیش رو و در آستانه روز پاسدار 200 هزار بسته معیشتی با استفاده از اقلام مرغوب نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با بیان اینکه در کنار این اقدام کارگاه های اشتغالزایی نیز ایجاد شده و همزمان با توزیع بسته های معیشتی، 38 هزار بسته لوازم التحریر با کیفیت خوب بین نیازمندان توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بابت مطالبات از دولت نفت خام میگیریم

بابت مطالبات از دولت نفت خام میگیریم