مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-23اقتصادي

300 کیلومتر بزرگراه در زنجان احداث می شود/سهم87درصدی ناوگان جاده ای در جابه جایی


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 300 کیلومتر بزرگراه در استان زنجان اجرا می شود، گفت: برای تکمیل عملیات باقی مانده این 300 کیلومتر نیز 2 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- مسعود بیات منش مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین چالش ها و وظایف مهم وزارت راه و شهرسازی توسعه زیر ساخت های حمل و نقلی در 4 حوزه ریلی، جاده ای، هوایی و دریایی است، اظهار کرد: مدیریت ناوگان و جابه جایی مسافر، کالا و بار هم بر عهده این وزارت بوده که در همین راستا سیاست های دولت جدید بر توسعه شبکه های حمل و نقل است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه وزارت راه استفاده از مزیت کریدورهای ارتباطی منطقه ای و بین المللی را مورد تاکید قرار داده است، گفت: در منطقه خاورمیانه، اوراسیا، قفقاز و همچنین جنوب غربی آسیا و همچنین با توجه به قرارگیری کشورمان در این منطقه مهم، موضوع تکمیل کریدورهای شمال و جنوب جزو اولویت های وزارت راه و شهرسازی است.

بیات منش با بیان اینکه استان زنجان در مرکزیت منطقه شمال غرب کشور قرار دارد، گفت: این استان به لحاظ جایگاه ملی خود در کشور و همچنین نقش بین المللی در جابه جایی و ترانزیت کالا وظیفه مهمی دارد، بنابراین در راستای تکمیل شبکه های حمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 کیلومتر بزرگراه در زنجان احداث می شود/سهم87درصدی ناوگان جاده ای در جابه جایی

300 کیلومتر بزرگراه در زنجان احداث می شود/سهم87درصدی ناوگان جاده ای در جابه جایی