مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 11:522022-02-23فرهنگي

«زیر چتر لبخند»؛ جشنواره ای که به سواد رسانه ای توجه دارد


در آثار ارسال شده به جشنواره توجه زیادی به سواد رسانه ای شده بود و مناسک زندگی و سبک زندگی و رفتارهای اغراق آمیز ی که ما در زندگی داریم یکی از موضوعات این آثار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیات داوران جشنواره زیر چتر لبخند از مریم جلالی – رییس کاخ موزه نیاوران و از اهالی صداوسیما، سعید یوسف نیا – شاعر و مدیر سابق رادیو صبا و امیرحسین مدرس – مجری و نویسنده تشکیل شده است.

  مریم جلالی داور این جشنواره درباره جشنواره زیر چتر لبخند گفت: جشنواره ها اصولا بر اساس اهداف فرهنگی طراحی می شوند، بعضی از آن ها در راستای موضوعی، ساختار و برخی در حوزه پیدا کردن استعدادهای خاص تعریف می شوند.

ما در حوزه طنز علیرغم اینکه سرمایه های فوق العاده ای در ادبیات و پیشینه فرهنگی داریم چون طنز و فانتزی با روی ایرانی مطابقت دارد یک مقداری در آن دچار کلیشه و تکرار شده ایم، این جشنواره به ما کمک می کند که با رویکردهای تازه در حوزه ساختارهای با موضوع طنز و کارکرد های تازه ای در حوزه تاثیرگذاری مخاطب پیدا کنیم.

  وی ادامه داد: جشنواره زیر چتر لبخند یک فرصتی است برای اینکه زیر چتر فضای طنز و موضوع طنز تجربه های جدید در حوزه ساختاری، گروه های برنامه سازی و در حوزه مخاطب پیدا کنیم و این خیلی میمون و مبارک است چون در یک فضای رقابتی کلیشه ها و روتین های آنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زیر چتر لبخند»؛ جشنواره ای که به سواد رسانه ای توجه دارد

«زیر چتر لبخند»؛ جشنواره ای که به سواد رسانه ای توجه دارد