مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:522022-02-23حوادث

پلمب مطب پزشک قلابی در شازند


فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: مطب پزشکی غیر مجازی در این شهرستان که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، سلامت و جان شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، - ، سرهنگ عبدالرضا جودکی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان شازند در تحقیقاتی از جعل عنوان پزشک و راه اندازی غیرقانونی مطب از سوی فردی در یکی از محله های شهرستان شازند مطلع شدند.

وی ادامه داد: در تکمیل تحقیقات پلیس، مطب این فرد که با طبابت غیر قانونی و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، سلامت و جان شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی و بلافاصله در هماهنگی با دستگاه قضایی، تیمی از مأموران این پلیس به همراه نماینده دانشگاه علوم پزشکی شهرستان شازند، به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند عنوان کرد: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که این مطب پزشکی، به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بوده و متصدی مطب نیز با پوشش فرم پزشکی در حال فعالیت است و هیچ گونه مدرک پزشکی معتبری برای ارائه ندارد.

جودکی افزود: از این محل تعدادی وسایل پزشکی کشف و محل فعالیت بدون مجوز این فرد با دستور مقام قضایی پلمب و متصدی آن نیز برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب مطب پزشک قلابی در شازند

پلمب مطب پزشک قلابی در شازند