مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 10:172022-02-23سياسي

نفرات برتر مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در البرز معرفی شدند


مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه روشی برای ارتباط کوتاه و موثر بین ایده پردازان و سرمایه گذاران و کمک به تجاری سازی ایده هاست.

- ایسنا/البرز رییس جهاد دانشگاهی البرز گفت: مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه روشی برای ارتباط کوتاه و موثر بین ایده پردازان و سرمایه گذاران و کمک به تجاری سازی ایده هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا فیروزی با اشاره به برگزاری آنلاین این دوره از مسابقات دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه به دلیل شیوع کرونا، گفت: این مسابقات از سال 2008 توسط دانشگاه کویینزلند استرالیا شروع شد و در سال های بعد در دانشگاه های مبدا جهانی گسترش یافت.

در ایران، سال 95 سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی این مسابقات را بومی سازی کرد که تاکنون در پنج دوره شاهد برگزاری آن بوده ایم.

وی افزود: در مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه، هدف این است که از کمترین زمان برای ارائه و استفاده بهینه از کار علمی در جهت تجاری سازی ایده استفاده کرد.

وی با اشاره به پیشینه سنت ایجاز گفت: ایجاز و اطناب همواره در ادبیات مورد استفاده قرار گرفته است.

برخی مواقع نیاز به تفصیل و به درازا کشیدن سخن داریم و مواقعی هم نیازمند استفاده از روش هایی هستیم که با کمترین کلمات بتوانیم برای بیان مقصود استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفرات برتر مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در البرز معرفی شدند

نفرات برتر مسابقات دفاع سه دقیقه ای پایان نامه در البرز معرفی شدند