مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:472022-02-23سياسي

ورود سازمان بازرسی به ترک فعل مدیران ادارات در خصوص فضای سبز و مبلمان شهری یاسوج


سازمان بازرسی با برگزاری جلسه به ترک فعل مدیران ادارات در خصوص فضای سبز و مبلمان شهری ورود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، جلسه بررسی وضعیت سیما و منظر شهر یاسوج با حضور بازرس کل استان و هیات بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد، شهردار، نماینده شورای شهر و مسئول فضای سبز و مدیریت حفاری شهرداری یاسوج برگزار شد.

محمدمهدی صالحی بازرس کل استان در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش فضای سبز و مبلمان شهری در کیفیت زندگی شهروندان، گفت : زیبا سازی و مبلمان شهری از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر شهرها است وی عنوان کرد: با گسترش فزاینده شهرنشینی و افزایش جمعیت شهرنشین این مهم جز با تلاش و همت شبانه روزی دستگاه های متولی از جمله شهرداری و شورای شهر محقق نمی شود.

 صالحی افزود: انسان فطرت زیبا را دوست دارد و این زیبایی تاثیر مثبتی بر روان انسان می گذارد، بنابراین جهت توسعه و زیبا سازی شهر از لحاظ امکانات تفریحی، زیبا سازی و مبلمان شهری باید حرکتی تحولی ایجاد شود.

وی ادامه داد: در راستای حقوق شهروندی با ایجاد تحول در مبلمان شهری هم شهروندان از این شهر که از لحاظ جغرافیایی از نعمت های خدادادی و پتانسیل بالایی برخوردار است نهایت استفاده و لذت را می برند ، هم سیمای خوبی برای میهمانان و گردشگرانی می باشد که به این شهر مسافرت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی به ترک فعل مدیران ادارات در خصوص فضای سبز و مبلمان شهری یاسوج

ورود سازمان بازرسی به ترک فعل مدیران ادارات در خصوص فضای سبز و مبلمان شهری یاسوج