مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-23سياسي

رضایت شغلی کارکنان آتش نشانی گامی موثر در اهداف این سازمان است


عضورر شورای شهر یزد رسیدگی به پرسنل آتشنشانی، ضرورت و اهمیت آموزش های مورد نیاز برای آتشنشانان و در نهایت رضایت شغلی کارکنان را گامی موثر به منظور تحقق اهداف این سازمان خواند.

- ایسنا/یزد عضورر شورای شهر یزد رسیدگی به پرسنل آتشنشانی، ضرورت و اهمیت آموزش های مورد نیاز برای آتشنشانان و در نهایت رضایت شغلی کارکنان را گامی موثر به منظور تحقق اهداف این سازمان خواند.

فاطمه زارع اظهار کرد: ایجاد زمینه های مناسب برای آموزش همگانی مردم به منظور پیشگیری از بروز حوادث مختلف و حفاظت از سرمایه های ملی و همچنین برخورداری از آموزش های لازم و ضروری برای انجام ماموریتها به نحو احسن از جمله وظایف ضروری و با اهمیت سازمان آتشنشانی است.

به گفته نماینده شورای اسلامی شهر یزد در سازمان آتشنشانی، هر سازمانی دارای یک جسم و روح است و محیط فیزیکی سازمان جسم و فرهنگ حاکم بر سازمان به منزله روح آن است.

وی گفت: سازمان و رفتار سازمانی و اثرات آن رفتار سازمانی دارای یک سری متغیرهای مستقل و وابسته است که در میان متغیرهای وابسته رضایت شغلی، جایگاه ممتازی دارد و در میان متغیرهای مستقل، فرهنگ سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

این عضو شورای اسلامی شهر عنوان کرد: در عین حال یکی از ارزش های بسیار مهم در کار گروهی هماهنگی و همکاری پرسنل است که در سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت شغلی کارکنان آتش نشانی گامی موثر در اهداف این سازمان است

رضایت شغلی کارکنان آتش نشانی گامی موثر در اهداف این سازمان است