مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 اسفند 1400 ساعت 07:172022-02-23ورزشي

فرنگی کاران ناشنوا به دنبال کسب سکو در المپیک برزیل


مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان با اشاره به اعزام 8 کشتی گیر به المپیک ناشنوایان، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته تنها به کسب سکو در المپیک فکر می کنیم.

- جمشید خیرآبادی در گفت و گو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد فرنگی کاران ناشنوای اعزامی به المپیک، اظهار کرد: چهارمین اردوی آمادگی فرنگی کاران ناشنوا اعزامی به المپیک از روز پنجشنبه پنجم اسفند با حضور 11 کشتی گیر در سنندج آغاز می شود و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت.

برای آماده سازی فرنگی کاران ناشنوا 7 مرحله اردو پیش بینی شده که در پایان هفتمین اردو، 8 کشتی گیر اعزامی به برزیل معرفی خواهند شد.

وی گفت: در حال حاضر وضعیت کشتی گیران نسبت به گذشته با تمرینات خوبی که علی اشکانی در هر مرحله اردو ارائه می کند، از نظر تکنیکی و تاکتیکی راضی کننده است و رشد خیلی خوبی داشتند.

خیرآبادی همچنین با اشاره به حضور روانشناس در کنار فرنگی کاران ناشنوا، خاطرنشان کرد: با حمایت خوب علیرضا رضایی و مهران تیشه گران رییس فدراسیون، در سه مرحله اردوی قبلی یک روانشناس همراه تیم در اردوها حضور داشته و کشتی گیران علاوه بر یادگیری مهارت های تکنیکی و تاکتیکی از نظر روانی نیز آماده شرکت در المپیک شدند و شرایط آنها نسبت به گذشته تفاوت زیادی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنگی کاران ناشنوا به دنبال کسب سکو در المپیک برزیل

فرنگی کاران ناشنوا به دنبال کسب سکو در المپیک برزیل