مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 21:272022-02-22فرهنگي

درگذشت بازیگر پیشکسوت تئاتر مشهد


غلامرضا باییزان منش، بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای مشهدی، پس از ماه ها مبارزه با بیماری سرطان معده عصر امروز، سوم اسفند ماه، در سن 68 سالگی درگذشت.

- کریم جشنی، رییس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، در گفت وگو با ایسنا با تایید درگذشت این بازیگر تئاتر و سینما اظهار کرد: غلامرضا باییزان منش به عارضه سرطان معده مبتلا و در پی تشدید بیماری و بسته شدن راه معده از چندی قبل در بیمارستان بستری بود.

وی ادامه داد: با توجه به هزینه های بالای درمان وی مبلغی که با کمک دوستداران او جمع آوری شده بود، شیمی درمانی اول روی وی انجام شد و وضعیت بیماری رو به بهبود رفت.

با این حال سه روز پیش و قبل از آنکه برای شیمی درمانی دوم مراجعه کند، دچار مشکل می شود و پس از مراجعه به بیمارستان به علت پایین بودن فشار در بخش مراقبت های ویژه بستری می شود.

جشنی تصریح کرد: وی پس از چند روز بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان با وجود تلاش پزشکان عصر امروز سه شنبه، سوم اسفند ماه، درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا غلامرضا باییزان منش متولد سال 1332 از بازیگران پیشکسوت تئاتر و نمایش مشهد بود.

این بازیگر نمایش های سرنوشت ، چوب به دست ها ، سیاه زنگی مرد فرنگی ، دایره زنگی ، شب بیست و یکم ، شقایق دره ، هفت کچل ، از طواف تا تفت ، پشت پرچین ، کمند خاطرات و آوارگان عشق را در کارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت بازیگر پیشکسوت تئاتر مشهد

درگذشت بازیگر پیشکسوت تئاتر مشهد