مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 21:122022-02-22اقتصادي

مشارکت 380 خانوار در سطح منطقه با طرح شنبه های بدون پسماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر یزدی، شهردار منطقه 12 با تأکید بر دو مزیت مهم اجرای طرح کاپ همچون کاهش یا حذف پدیده مذموم زباله گردی و کاهش میزان تولید پسماند گفت: - شهردار منطقه 12 از استمرار طرح کاپ و طرح شنبه های بدون پسماند با مشارکت منظم دست کم 380 خانوار در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امیر یزدی، شهردار منطقه 12 با تأکید بر دو مزیت مهم اجرای طرح کاپ همچون کاهش یا حذف پدیده مذموم زباله گردی و کاهش میزان تولید پسماند گفت: طرح شنبه های بدون پسماند از جمله طرح های زیرمجموعه طرح کاپ به شمار می رود که هر هفته توسط خودرو های ملودی، روز های شنبه در سطح نواحی 6گانه و محلات 14گانه منطقه 12 به اجرا درمی آید.

یزدی دراین باره تشریح کرد: در این طرح رانندگان خودرو های ملودی که با کاور های مخصوص طرح مشخص شده، روز های شنبه هر هفته از ساعت 9 صبح تا 12 نسبت به جمع آوری کیسه های خشک از منازل شهروندان اقدام و هم زمان آموزشگران این طرح، آموزش های لازم را در این حوزه یادآوری می کنند.

وی با اشاره به وجود 10 غرفه جمع آوری پسماند در سطح این منطقه ادامه داد: متصدیان این غرف نیز هنگام مراجعه شهروندان به آموزش و اطلاع رسانی های مورد نیاز برای آنان می پردازند و با ثبت اطلاعات شهروندان و تناژ پسماند تحویلی در اپلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 380 خانوار در سطح منطقه با طرح شنبه های بدون پسماند

مشارکت 380 خانوار در سطح منطقه با طرح شنبه های بدون پسماند