مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 20:222022-02-22اجتماعي

آموزش احداث گلخانه در دهاقان/ بافت فرش «یلمه» مورد توجه باشد


دهاقان_ مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان از آموزش نیروی انسانی متخصص برای ورود به عرصه گلخانه ای و گلخانه سازی در دهاقان خبر داد.

- ، آرش اخوان طبسی عصر سه شنبه در جمع گلخانه داران دهاقانی اظهار داشت: شهرستان دهاقان در زمینه کشاورزی و گلخانه از توانایی بسیاری برخوردار است و می تواند اشتغال فراوانی ایجاد نماید که البته مستلزم نیروی کار ماهر و متخصص نیز هست.

وی افزود: اگر نظام آموزشی موفق دنیا را بررسی کنیم و از آن الگو بگیریم کشور ما از نظر جمعیت، شبیه کشور آلمان و از نظر وسعت و ظرفیت وسیع تر است و تولیدات آلمان در قابل قیاس با ایران نیست.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان تصریح کرد: زمانی در ایران پیکان تولید شد و در جشن تولد یک سالگی پیکان مصاحبه ای با هیئت کره ای انجام شد و آنان اظهار داشتند که امیدواریم که روزی بتوانیم در کشور کره، خودرو تولید کنیم اما در حال حاضر کره هیوندا تولید می کند و متأسفانه صنعت خودروی ما قابل قیاس با آنان نیست و ای ن نشان از ضعف آموزش دارد.

نبود نیروی انسانی متخصص در ایران وی با اشاره به نبود نیروی انسانی متخصص در ایران عنوان کرد: کشور ما از نظر سخت افزار مشکلی ندارد اما تفاوت هیوندا با سمند ایرانی به دلیل تفاوت در مهارت های نیروی انسانی است بنابراین ما در نیروی انسانی متخصص و ماهر مشکل اساسی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش احداث گلخانه در دهاقان/ بافت فرش «یلمه» مورد توجه باشد

آموزش احداث گلخانه در دهاقان/ بافت فرش «یلمه» مورد توجه باشد