مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 18:172022-02-22سياسي

واکنش وکیل حسین موسویان به محکومیت موکلش


وکیل حسین موسویان با صدور یادداشتی با انتقاد به محکومیت موکلش به 11 ماه حبس واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در بخش هایی از متن یادداشت هوشنگ پوربابایی در واکنش به محکومیت حسین موسویان به 11 ماه حبس آمده است: بعد از دوران موفقیت آمیز موکل در سفارت ایران در آلمان و مراجعت وی به ایران، بعنوان معاون دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مشغول فعالیت شد.

به جهت اعتبار نامبرده در اروپا، همزمان مشاور جذب سرمایه گذاری خارجی در سازمان کیش منصوب شد تا به لحاظ اعتبار خارجی به معرفی و جذب سرمایه گذار در منطقه کیش کمک کند.

وی با اشاره به معرفی سرمایه گذاران به سازمان کیش و این ادعا که سازمان کیش پس از مذاکره طولانی با سرمایه گذاران نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نمود خاطرنشان مدعی شده است: حضور سرمایه گذاران خارجی در منطقه کیش باعث ترقی ویژه در منطقه گردیده و باعث گسیل سرمایه به کیش گردید.

وی در بند دیگری از یادداشت خود نوشته است: پس از مدتی سازمان بازرسی استان هرمزگان طی ایراداتی، قرارداد منعقده را دچار اشکال دانسته که ریاست وقت سازمان کیش طی نامه ای به ریاست محترم وقت قوه قضاییه (مرحوم آیت الله شاهرودی) اعلام می کنند تا ضمن بررسی قرارداد، چنانچه ایرادی متوجه آن می باشد، مراتب را ابلاغ نمایند تا قرارداد ملغی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وکیل حسین موسویان به محکومیت موکلش

واکنش وکیل حسین موسویان به محکومیت موکلش