مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:172022-02-22اجتماعي

وضعیت خانه تاریخی استاد شهریار فاجعه بار است


وضعیت خانه تاریخی استاد شهریار فاحعه بار بوده و خوشایند نیست، باید در این راستا تدابیری اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رسول برگی صبح روز دوشنبه در پنجاه و پنجمین جلسه فوق العاده اظهار کرد: شهروندان از وضعیت خانه ستارخان در شمس تبریزی گله مند هستند و چندین ماه پیش که به بازدید رفته بودیم اهالی منطقه اعلام نارضایتی می کردند.

 آقای امجدی شهردار وقت منطقه چهار در آن هنگام به مردم آن منطقه قول داده بودند که تملکاتی در آن محدوده صورت خواهد گرفت و این محیط به فضای سبز تبدیل خواهد شد که ظاهرا این موضوع تعیین تکلیف نشده و گویا شهرداری در این راستا از لحاظ بودجه کم آورده و این پروژه بلاتکلیف مانده، این منطقه محلی تاریخی بوده و می تواند به جاذبه توریستی تبدیل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در شهرهایی چون مشهد 28 سرا و در تهران بالای 30 سرا وجود دارد که این سراها در محلات و مناطق مختلف تعریف شده است و آماده هستند تا افراد در آن اسکان داده شود.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز بیان کرد: در آخر آخمقیه گرمخانه ای وجود دارد که کارتن خواب ها در آن محل می مانند و بالای 90 درصدشان مبتلا به اعتیاد هستند.

برگی ادامه داد: گرمخانه ها نباید در داخل شهر بوده و به عنوان مثال در محدوده وادی رحمت که قبلا گرمخانه بوده و سپس به آتش نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت خانه تاریخی استاد شهریار فاجعه بار است

وضعیت خانه تاریخی استاد شهریار فاجعه بار است