مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 16:022022-02-22حوادث

امحاء 55 تن انواع مواد مخدر در کرمان


امروز با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، استانداری کرمان و دادستانی امحاء بیش از 55 تن انواع مواد مخدر انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان امروز در حاشیه امحاء 55 تن انواع مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون مجموع کشفیات انواع مواد مخدر در سطح استان کرمان بیش از 167 تن است و این کشفیات مرهون ایثارگری و رشادت  شهدا در این زمینه  است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در سطح کشور رتبه اول کشفیات مواد مخدر را به خود اختصاص داده است، عنوان کرد: این کشفیات توسط سپاه استان، سربازان گمنام امام زمان(عج) استان، نیروی انتظامی استان و قرارگاه ابوذر استان انجام شده است.

ناظری تصریح کرد: فرماندهی کل نیروی انتظامی کشور  برخورد با شبکه ها و باندهای مافیایی قاچاق مواد مخدر را  در دستور کار دارد و استان کرمان در این حوزه به دلیل موقعیت جغرافیایی و هم مرزی با استان های شرقی کشور  بیشترین کشفیات را برای دومین سال پیاپی در کشور داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: امروز با هماهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، استانداری کرمان و دادستانی امحاء بیش از 55 تن انواع  مواد مخدر انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحاء 55 تن انواع مواد مخدر در کرمان

امحاء 55 تن انواع مواد مخدر در کرمان