مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:572022-02-22سياسي

مجلس به طور جدی وارد بحث مالکیت معنوی شود


وضوع مالکیت معنوی چند سالی است که به طور جدی مورد آسیب شناسی قرار می گیرد که امیدواریم مجلس به ویژه کمیسیون فرهنگی در این عرصه وارد شود.

- ، پنجمین رویداد فرنو (حوزه انیمیشن و وب سریز) پیش از ظهر امروز سه شنبه سوم اسفند با حضور مصطفی بغدادی مدیر دفتر توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، محمد رحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا، امیر دهستانی معاون انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و جمعی از طراحان حوزه انیمیشن جهت ارائه در سالن اجتماعات سازمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

محمدرحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا در این برنامه، با اشاره به این موضوع که صحبت از انیمیشن طی 10 سال گذشته رویایی بیش نبود، گفت: تولید انیمیشن نزدیک به 30 درصد چرخه ارزشی انیمیشن بوده و نزدیک به 70 درصد در حوزه کالاهای تبلیغاتی و ارزش افزوده آن است که ما باید قدردان هنرمندانی باشیم که در این عرصه مو سفید کرده اند و امروز درباره زنجیر ارزشی محصولی صحبت می کنیم که از دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: ما در مسیر پیشرفت، رشد بسزایی کرده ایم و این رشد یک شبه حاصل نشده است بلکه طی سالهای اخیر هنرمندان ما در این عرصه زحمات بسیاری کشیده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس به طور جدی وارد بحث مالکیت معنوی شود

مجلس به طور جدی وارد بحث مالکیت معنوی شود