مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:372022-02-22اقتصادي

رفع گره های ترافیکی شهر همدان در دستور کار قرار گیرد


رییس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان خواستار رفع گره های ترافیکی شهر همدان شد.

- به گزارش، مهدی حیدری سه شنبه در کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان به وضعیت ترافیکی در شهر همدان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش حجم تردد خودروها در سطح شهر همدان، این وضعیت نیازمند اقدام کارشناسی و ساماندهی است.

وی با اشاره به کم عرض بودن معابر اصلی در شهر همدان، خاطرنشان کرد: معابر اصلی همدان، ظرفیت حجم بالای خودروها را ندارند بدین ترتیب شاهد گره های ترافیکی و چالش هایی در این عرصه هستیم.

رییس کمیسیون فنی، عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان در این خصوص به حد فاصل سه راهی بلوار جانبازان، بلوار شهیدان بهادربیگی و خیابان ابوذر اشاره کرد و گفت: این مسیر، یکی از نقاط پرتردد و پرترافیک شهر همدان در ساعات اوج تردد و همراه با گره های کور ترافیکی است.

حیدری با بیان اینکه باید برای این وضعیت اقدامات مناسبی در پیش گرفته شود، گفت: متأسفانه تاکنون طرح های ساماندهی در این زمینه به نتیجه مطلوب نرسیده است.

وی با تاکید بر اینکه جلب رضایت شهروندان باید در اولویت خدمت رسانی شورا و شهرداری باشد، خواستار ورود سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری در جهت رفع گره های ترافیکی همدان به ویژه در نقطه پرترا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع گره های ترافیکی شهر همدان در دستور کار قرار گیرد

رفع گره های ترافیکی شهر همدان در دستور کار قرار گیرد