مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اسفند 1400 ساعت 15:172022-02-22سياسي

برخی ایده های داخلی صنایع فرهنگی ظرفیت جذب سرمایه خارجی را دارند


مدیر دفتر توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ما مزیت های مناسبی در حوزه صنایع فرهنگی داریم و حتی برخی از ایده ها ظرفیت جذب سرمایه بین المللی و ورود به بازارهای بین المللی را دارند.

- ، پنجمین رویداد فرنو (حوزه انیمیشن و وب سریز) پیش از ظهر امروز سه شنبه سوم اسفندماه با حضور مصطفی بغدادی مدیر دفتر توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی، محمد رحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا، امیر دهستانی معاون انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و جمعی از طراحان حوزه انیمیشن جهت ارائه در سالن اجتماعات سازمان صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

مصطفی بغدادی مدیر دفتر توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به این رویداد گفت: رویداد پیوند (فرنو) به قصد به هم رساندن صاحبان ایده و مجموعه های حامی فعالیت های کارآفرینی در اکوسیستم استارت آپی کشور برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رویدادها افراد صاحب ایده و هسته های فن آور و کارآفرینانی که در ابتدای مسیر کارافرین هستند به منظور تجاری سازی نیازمند حمایت های مختلف از جمله خدمات شتاب دهنده هستند.

آنها را به شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری وصل می کنیم و کمک های ویژه به آنها داریم.

بغدادی گفت: شتاب دهنده ها و مراکز نوآوری علاوه بر دریافت سرمایه بذری و اولیه نیاز دارند تا ایده را تبدیل به یک محصول اولیه کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی ایده های داخلی صنایع فرهنگی ظرفیت جذب سرمایه خارجی را دارند

برخی ایده های داخلی صنایع فرهنگی ظرفیت جذب سرمایه خارجی را دارند